sobota, 2 maja 2015

Informacja

Niestety to nie nowy rozdział, mam do przekazania parę informacji

1. Niestety jutro nie pojawi się nowy rozdział ponieważ moja kuzynka ma komunię i nie będę miała czasu kiedy go dodać, prawdopodobnie pojawi się w tygodniu

2. Na twitterze założyłam konto poświęcone temu fanfiction, informować o nowych rozdziałach również będę przez to konto. Kto jeszcze nie wszedł niech to zrobi @onelasttimejbff :) Jeśli chcecie się czegoś dowiedzieć to pytajcie na tym tt lub w zakładce kontakt  

3. Proszę o pisanie na twitterze z hasztagiem #OneLastTimeJBFF żeby rozsławić bloga, bardzo o to proszę

4. Na koniec chciałabym podziękować za ponad 5,660 wyświetleń, nawet nie wiecie ile to dla mnie znaczy i jak się cieszę że komuś może podobać się moje opowiadanie i że ktoś docenia moje starania. Moje pierwsze ff to była porażka i nie spodziewałam się że to odniesie 'jak dla mnie' taki sukces. Dziękuję z całego serca <3 Jesteście niesamowici :*

2 komentarze: