czwartek, 2 kwietnia 2015

1 " Forbid me? "

Lily Pov's

Dziś był mój pierwszy dzień w tej szkole, bardzo się denerwowałam. Chciałam wypaść jak najlepiej, po wzięciu prysznica ubrałam się w moje najlepsze ubrania po czym zeszłam na dół do kuchni gdzie spotkałam moją mamę - Denerwujesz się pierwszym dniem w nowej szkole? - zapytała się - Troszeczkę - posłałam jej lekki uśmiech - Nie ma czym - uśmiechnęła się ciepło - Pamiętaj że jesteś najlepsza - powiedziała jeszcze żeby dodać mi otuchy - Dobra mamo, nie chcę się spóźnić już pierwszego dnia - powiedziałam i wyszłam z domu. Kiedy weszłam na teren szkoły zadzwonił dzwonek na lekcje - świetnie się zapowiada - pomyślałam. Od razu kiedy weszłam do środka skierowałam się w stronę sekretariatu gdzie dostałam książki i podział lekcji. Szybkim krokiem podeszłam pod moją szafkę. Szybko schowałam niepotrzebne książki i ją zamknęła. Szłam w stronę klasy kiedy na kogoś wpadłam i wypadły mi książki, schyliłam się żeby je pozbierać - Czekaj, pomogę ci - usłyszałam łagodny głos dziewczyny, miała piękne brązowe oczy - Dziękuję - odpowiedziałam lekko się uśmiechając - Jesteś nowa, prawda? - zapytała - Tak - powiedziałam krótko - Jaką masz teraz lekcje? - zapytała - Matematykę z panią Poppins - uśmiechnęłam się nieśmiało - Tak jak ja - odpowiedziała - Z tego wszystkiego zapomniałam ci się przedstawić, jestem Rose - ona ma śliczny uśmiech - A ja jestem Lily, miło cię poznać - A teraz choć bo ta stara baba da nam uwagi - mówiąc to zaczęłyśmy biec. Kiedy weszłyśmy do klasy wszyscy się na nas popatrzyli, również matematyczka - Gdzie panienki były, nie wiecie że lekcje się zaczęły? - zapytała ze srogim spojrzeniem - Przepraszamy - odpowiedziała Rose - Dobrze a teraz usiądźcie - strasznie mi się przyglądała - Nie widziałam cię wcześnie - odezwała się nagle - Tak, jestem nowa - uśmiechnęłam się niepewnie - Opowiedz na coś o sobie - to se baba wymyśliła - pomyślałam - Nazywam się Lily Williams i mam 16 lat, przeprowadziłam się tu z Kanady - wszyscy się na mnie tak patrzyli jak bym miała z pięć głów - Dobrze a teraz usiądź.
Przez całą lekcje gadałyśmy z Rose, siedziałam z nią w jednej ławce. Kiedy zadzwonił dzwonek na przerwę wszyscy wybiegli z klasy. Poszłam z moja nowo poznaną koleżanką na lunch przed szkołę - I jak ci się podoba w nowej szkole? - spytała nagle - Jest fajnie, pierwszy dzień i już poznałam swoja przyjaciółkę - Dziękuję - odpowiedziała uśmiechając się serdecznie, nagle moja uwagę przykuło dwóch chłopaków kłócących się ze sobą - Nie patrz w tamtą stronę, jak cię zauważą to po tobie - odezwała się Rose ale za późno, jeden z nich podszedł do mnie - Co się gapisz, mamusia cię nie nauczyła ze nie wolno podsłuchiwać? - wyglądał na nieźle wkurzonego - Co, języka w gębie zabrakło? - zapytał głośniej - A co, zabronisz mi? - nagle dostałam przypływu odwagi - Tak! - wrzasną - To moja szkoła, ja w niej żądzę, zrozumiałaś!? - jeszcze nigdy nie widziałam tak wściekłego człowieka - A ty - zwrócił się do Rose - Pilnuj lepiej swojej przyjaciółeczki, bo nigdy nie wiadomo co może jej się stać, prawda? - zapytał z cwanym uśmieszkiem, a ona tylko przytaknęła - Mówiłam żebyś się nie patrzyła w tamtą stronę! - krzyknęła - Teraz będę się o ciebie martwiła, myślała czy nic ci się nie stało, ten człowiek jest nieobliczalny - popatrzyła na mnie z żalem, może i nieobliczalny ale tez niesamowicie przystojny - pomyślałam.
Kiedy weszłam do domu od razu pobiegłam do swojego pokoju. Byłam trochę przestraszona, miałam wrażenie jakby ktoś przez całą drogę za mną szedł a jak się odwracałam to nikogo nie było. Postanowiłam już nad tym nie myśleć, zeszłam do kuchni żeby zrobić sobie coś do jedzenia. Nie chciało mi się robić nie wiadomo czego więc wyjęłam z lodówki mleko i płatki. Gdy zjadłam poszłam do pokoju, nie było nikogo w domu bo rodzice pracowali więc przebierałam się w pokoju, kiedy nagle zawibrował mój telefon

Od: Nieznany
Na przyszłość zasuń rolety
bo każdy cię widzi ;)

Zdenerwowana podeszłam do okna żeby zobaczyć czy ktoś stoi na podwórku, jednak nikogo nie było. Była godzina 17:49, podobno fajnie jest chodzić do szkoły na dziesiątą, ja jednak tego nie powiem bo wracam do domu o siedemnastej. Pomyślałam że jest jeszcze za wcześnie żeby iść spać więc włączyłam sobie jeden z moich ulubionych filmów: Dziewczyny z drużyny. Po obejrzeniu filmu nie wiedziałam co zrobić żeby mi się nie nudziło, weszłam jeszcze na tt, przeczytałam parę twittów po czym odłożyłam telefon na stolik i położyłam się spać.

 
~*~
 
Mamy już 1 rozdział, wiem że jest trochę oklepany ale później będzie lepiej.
Myślę że może być, sami oceńcie =)
 


18 komentarzy:

  1. Jest coraz lepiej:)
    @arianatorka

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne, czekam na next ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ekstra ! Czekam na kolejny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się ciekawie, naprawdę, ale błagam, rób akapity, gdy zaczyna się dialog! Np.
    - Jesteś nowa, prawda? - zapytała.
    - Tak. - powiedziałam krótko.
    Nie rób z tego jednej długiej linii, bo strasznie źle się czyta i razi to w oczy, poza tym - popracuj nad błędami ortograficznymi. Na Twoim miejscu dawałabym więcej opisów tego, co się dzieje dookoła, tego co odczuwa bohaterka. :)
    Nie odbierz tego jako krytyki, bo nie chcę, żeby tak to brzmiało, ale to tylko dobre rady na przyszłość :D Lecz nie mogę się doczekać następnego rozdziału, chcę wiedzieć jak rozwinie się dalej akcja! :D
    Zapraszam do siebie <3
    my-own-medieval-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aa, jak coś, to nie informuj mnie o nn na Twitterze, bo już obserwuję Twojego bloga i automatycznie wskakuje mi powiadomienie o nn :)
      Mój user to @jdbiebae

      Usuń
    2. Dziękuję <3 Postaram się poprawić ;)

      Usuń
  5. O matko, czy to Justin jest tym nieznanym.
    Mega rozdział i czekam na następny.
    Dużo weny :)

    victim-fanfiction-jb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. To do cholery jest tak bardzo ciekawe. Nie mogę doczekać się następnego. :) Życzę dużo weny i zapraszam do mnie:
    http:dicey-jb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. czekam na nexta! zapraszam do mnie http://lifeeissosad.blogspot.com/
    @cacko_shawty

    OdpowiedzUsuń
  8. Super się zaczyna!! Mam prośbę mogłabyś mnie obserwować na twitterze?? Mój nick to: @WeronikaCiecho1

    OdpowiedzUsuń
  9. ile trzeba czekac na nn?

    OdpowiedzUsuń